In the news

News on the UP Website - May 2018

TV report about the 40th anniversary of my club DFCI - Juni 2016

Article in the Cross Country Magazine Issue 156 about the Paragliding Community in Singapore - December 2015

Article in the Austrian Newspaper "Heimatstimme" - June 2015

Article in Singapore Sports Stories - A blog for Singapore's lesser known sports - August 2014

Interview in the local German Television IN-TV - July 2014

Newspaper article in the local press "Eichstätter Kurier" - May 2014

In the Ozone News - May 2014


1 comment:

  1. Servus Nora, habe dein Gleitschirmbild über Eichstätt im Donaukurier gesehen und bin fasziniert, dass ihr im Flachland mit den neuen Schirmen solche Höhen erreichen könnt. Das war zu meiner Zeit, als ich 1987 begann, ja leider noch nicht möglich. Daher würde ich mich sehr freuen, wenn du dieses Bild mit Eichstätt im Hintergrund mir zuschicken würdest. Noch viele schöne und luftige Flüge und natürlich liebe Grüsse. Franz (Rosef@arcor.de)

    ReplyDelete